2008. május 16., péntek

Reggeli pillanatok (gyengédség, megérkezés, ásítás, etetés)

Két tegnap reggeli és három ma reggeli rövidke animáció látható lentebb.

Tagnap reggel az ücsörgő, fiókáit melegítő szülő, a szárnya alól kibúvó apróságot hatalmas csőrével "simogatta". Ezt többször is sikerült megfigyelnem, először 6:22-kor, majd 8:19-kor mentettem le képeket erről.

Nem vagyok egy romantikus alkat, de erre ide idézem Bradányi Iván szövegíró "Édes kisfiam" című, Cserháti Zsuzsa által híressé vált dalszövegének első versszakát:
"Itt vagy velem, mint egy új remény,
Az éjszakát felváltja a fény,

Csak egy perce élsz, nézlek boldogan,

Úgy vártam rád, édes kisfiam."


06:22


08:19

A ma reggeli három animáció ugyanabban a percben történő eseményeket mutat be.
5:52-kor megérkezett a váltás, s az éjszakai esőzés után nemcsak élelmet hozott, hanem friss fészekanyagot is.

Megérkezés a friss fészekanyaggal.


" Drágám! Már nagyon vártam, hogy gyere és leválts, mert teljesen elálmosodtam itt a nagy ücsörgésben."


A hajnali etetés pillanatai.

2 megjegyzés:

W.Kati írta...

Karcsi! Ez a símogatós jelenet valami csuda édes! És ilyeneket csak kamerán keresztül lehet látni, lentről, a fészek alól nem. Fantasztikusak ezek a kamerák!

Nagy Károly írta...

Kati!
Annyira finoman simogattta a kis buksi fejét a nagy csőrével. Lenyűgöző jelenet volt, ezért is osztottam meg veletek. ;-)