2009. március 19., csütörtök

Gólyaleső rajongók - 2008

Mivel gólyáink még nem érkeztek meg (tavaly március 23-án érkezett meg az első), ezért továbbra is van idő egy kis visszatekintésre. A mai napon Halász és Harmat rajongóiról emlékezem meg.

2008-ban 350 000 látogatója volt a nagyhalászi gólyakamerának 108 országból (ennek 85%-a természetesen hazánkból).

Ennyi látogató között akadtak olyanok is, akik nap, mint nap figyelték a Halász család életét.

Szinte az egész bolygó figyelte őket. :-)
(A látogatások a zölddel jelölt országokból jöttek.)

Négy gólyaleső több száz kilométerről látogatta meg Halászékat.
(A fotón balról Judymami és családja, a jobb szélen W.Kati látható.)

Az egyik nagy rajongó (Öregferi) kapta meg ezt a Halász vagy Harmat által elhullajtott evezőtollat.

Judymami készítette nekem ezt a gyönyörű faliórát, melyen a négy fiatal látható (Csenkesz, Csalán, Cseresznye és Csucsor)

Judymamit megihlette a nagyhalászi gólyacsalád, s több rajongónak szerzett örömet az általa készített remekművekkel (csésze, pohár, tányér, falióra)

Tamasovszki Anti talán az egyik legismertebb rajongó.
Ő lett Csucsor pótpapája, amikor úgy döntött, hogy a Tamasovszki család udvarán kezdi meg a fészken kívüli életét. :-)


8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Karcsink ez nagyon szuper!!Ügyi vagy!!!(csak azt tudnám mitől párásodott ennyire be a szemügém!!??)

Névtelen írta...

Bocs már megint mafláztam!!

Nagy Károly írta...

Nem baj Nagyika! Név nélkül is felismernélek. ;-)

Névtelen írta...

Köszi Karcsi!!!!

Névtelen írta...

Nem vagyok ám "névtelen", Cila voltam, csak vmit elszúrtam...

Nagy Károly írta...

Szia Cila!

Nem probléma, látod Nagyika is "Névtelenként" kezdi a hozzászólásait. :-)

Névtelen írta...

Köszönjük Karcsi! Mennyi édes emlék:)) És az időzítés! Pont akkor, amikor az idegek már pattanásig feszültek! Lehet, hogy ők lesznek az elsők?? Karcsi! Én tudom ám, hogy Halász és Harmat elhozza Neked Csucsorka millió gólyacsőrű pusziját örök hálája jeléül, és a szülők gondoskodnak róla, hogy találkozhasunk még ezzel a világcsavargó Csucsorkával:)) KÖSZÖNJÜK:)))

Névtelen írta...

Én is béna vagyok:((