2010. április 28., szerda

5 tojás és 33 nap kotlás?

Április 11-én megjött a 4., 13-án pedig az 5. tojás is. Eddig tehát az előző két évnek megfelelően alakultak a dolgok Halászéknál. A blog látogatói az áprilisi szavazás során nem nagyon bíztak abban, hogy az idén is 5 tojás lesz.

A szavazók 29%-a gondolta úgy, hogy az idén is 5 tojás lesz.

Vajon az előző két évhez hasonlóan most is 33 nap telik el a 2. tojás érkezése és az első fióka kikelése között? Sőt, ha minden a korábbiakhoz hasonlóan alakul, akkor az első két fióka egy napon fog kikelni.

Valóban ilyen pontosan jár a biológiai óra itt Nagyhalászban? Hamarosan kiderül.

Várhatóan május 10-én fog előbújni az első két fióka. Kíváncsian várom, hogy a látogatók szerint mikor lesz a nagy nap? ;-)

Ma délután többször is felzaklatta valami a Halász családot.
2010.03.28. 15:09

Halász, Harmat és az öt tojás
2010.03.28. 16:13

20 megjegyzés:

Névtelen írta...

Angyalka Irta.Na gratulálok,én jól tippeltem.Télleg őt tojás van a fészekben.Szerintem hamarosan meg lesz az első két fióka.Már alig várom.remélem mindegyik életképes lesz.Csalika.Angyalka.

Lajos írta...

Szervusztok. Köszönjük a bejegyzést Karcsinak.Akkor Május 10.-e körül várhatjuk az elsőt. Én is jól tippeltem.Remélem szerencsésebbek lesznek mint tavaly az ötödik fiókával.Talán lesz elég élelem is.Bár tavaly is volt elég,talán a kicsi mintha beteglett volna azért nem fejlődött eléggé.

Névtelen írta...

Kedves Karcsi!
Remélem Nagyhalászban minden jól fog alakulni. kisgólyáknak rengeteg békucit, szülőknek erőt kívánok. A tavaly is roppant gondos szülők voltak, idén is azok lesznek.

klari4 írta...

Én már nagyon várom a kis bucikat,én szombat,8. szavaztam.

Névtelen írta...

Angyalka irta.Szerintem 9-én fog kikelni az első fióka.Én minden nap tőbszőr is meg nézem őket.Bocsde szeretném kérdezni,A Karcsitól.mostanába nem látom a viszont válaszait,régen válaszólt a kérésekre,illetve az irásokra.Én ezt hiányolom.Bocs Angyalka.

klari4 írta...

Angyalka!

Ez volt az előző blog amit Karcsi csinált

:"2010. április 10., szombat
Az elsőtől a harmadik tojásig "

no most ott utoljára 28.-n válaszolt valamire valakinek.
Aztán megírta ezt,igaz itt még azóta nem szolt hozzá semmire de nincs is amire most reagálnia kellene(szerintem)

Nagy Károly írta...

Sziasztok!

Hozzászólhatok, bár nem éreztem, hogy feltétlenül kellene.

Ha kérdés merül fel, akkor persze amint tudok jelentkezem. ;-)

Anna írta...

Miért ilyen lassú a képváltás? Tavaly sokkal jobb volt...:(

Tünde írta...

Sziasztok!
Négy tojást láttam ma.Lehet ,hogy már van egy fióka?

Névtelen írta...

Angyalka irta.Csalika mindenkinek.Most néztem a gólyákat,és őrőmmel láttam.hogy két fióka van már.Gratulálok.reméljuk életképesek,és ki fognak repülni is.Angyalka

Tünde írta...

Én is láttam!! Van 2fióka!

Tóth Noémi Ilona írta...

A mai állás szerint 2 fióka kikelt

Tóth Noémi Ilona írta...

Itt megtekinthető egy fénykép a fiókákról:
http://noeminagyigolya.blogspot.com/

Tünde írta...

Már 3fióka van!

Névtelen írta...

Most én is lekaptam a 3 fiókát.
Kép itt: http://kepfeltoltes.hu/100511/golya_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

natasanati írta...

Sziasztok. Nagyon sajnálom, hogy az utolsó bejegyzés május 13.-a és a megszokotthoz képest nincsenek képek a kicsikről. Sajnos dolgozok, és nem mindíg látom őket. Tudja valaki, hogy miért nincs több bejegyzés a bloggon??

Nagy Károly írta...

Kedves natasanati!

Nincs időm a blogra. Ezért nincsenek gyakoribb bejegyzések.

ponyka írta...

a másik gólya eltünt, legalábbis már jó pár napja nem láttam itt a fészekben.

Névtelen írta...

Sziasztok,

Én ma reggel is láttam a gólyapárt, nem tünt el egyik sem. Épp ma reggel hozott az egyik egy nagy adag fűcsomót a másiknak :)Sajnos kedd óta csak 4 fióka van. Ezen a héten minden nap mentettem le képeket, hihetetlen mennyit nőttek a picik.

natasanati írta...

Kedves Károly!
Ezt igazán sajnálom. Akkor marad a nézelődés.